Bovemij blijft uitbreiden

23 maart 2018

Op het ronde Takenhofplein in Nijmegen zijn inmiddels drie van de omringende panden in het bezit van de financieel dienstverlener voor de mobiliteitsbranche. Om de groei van het bedrijf en de teams te kunnen waarborgen moest er iets veranderen. De financiële afdeling trok in dit geval aan het langste eind en kreeg een nieuw interieur.

Om een werkomgeving te realiseren die bij Bovemij past is vitaliteit, duurzaamheid en de bedrijfscultuur samen gebracht in het interieur. Er is meer rust, transparantie en beleving op de vloer om het werkgeluk van de medewerkers te vergroten.

Werkgeluk

Renate Leander, Raad van Bestuur bij Bovemij: “We steken zoveel energie in het interieur omdat medewerkers bij ons op nummer 1 staan. We maken dit bedrijf met elkaar. Onze klanten ervaren rechtstreeks het werkgeluk van onze medewerkers. En daar hebben wij een verantwoordelijkheid in.”

Nu het interieur in gebruik is plukken de medewerkers van Bovemij hier de vruchten van. “Wat ik merk aan de medewerkers is vooral veel arbeidsvreugde, rust en ruimte om het werk wat zij doen ook daadwerkelijk uit te voeren. Ze voelen zich betrokken, gewaardeerd en hebben een eigen ruimte om professioneel te werken”, aldus Renate.

Sneltrein

Door de groei van de financiële afdeling, een verhuizing en de grote vraag naar een fijnere werkplek was er haast bij. Marc Jordens, Facility Manager bij Bovemij: “De basis stond al erg snel. Het eerste schetsontwerp was direct al spot on. Vanwege een goede samenwerking, duidelijke vraag en heldere huisstijl  zijn er vanaf het schetsontwerp tot aan het definitieve ontwerp maar een paar veranderingen geweest.” Ook de realisatie liet niet op zich wachten. “We zijn in 10 weken van slopen naar het eindresultaat gegaan”, aldus Marc.

Meld je aan voor onze kennissessie:

Circulair inkopen en beheren van de werkomgeving

Heb je de eerste stappen naar een circulaire werkomgeving al gezet en wil je je oriënteren op het circulair inkopen?