Vacature: Assistent Projectmanager/ Medewerker Binnendienst (32-40 uur)

1 september 2024

Ben jij een duizendpoot die blij wordt van een diverse functie waarbij je administratief bezig bent, dienstverlenend te werk gaat en veel klantcontact hebt? Ben je initiatiefrijk en krijg je energie van samenwerken met een projectteam? Dan zijn wij – per direct – op zoek naar jou!

Herken jij jezelf in deze omschrijving?

  • Je hebt een afgeronde relevante (administratieve) opleiding op MBO-niveau;
  • Je hebt minimaal 1-3 jaar werkervaring met inkoop en verkoopprocessen/systemen in een soortgelijke functie;
  • Je bent klantgericht;
  • Je werkt secuur;
  • Je bent initiatiefrijk;
  • Je beschikt over organisatievermogen;
  • Je bent stressbestendig en bestand tegen ad hoc werkzaamheden;
  • Je vindt het leuk om klanten gastvrij te ontvangen;
  • Het is een pré als je ervaring hebt binnen de kantoorinrichting en ‘de taal’ spreekt.

Wat ga je doen?

In deze functie ben je binnen onze organisatie het centrale aanspreekpunt en de vraagbaak op het gebied van offertes, orders en bestellingen voor leveranciers en relaties. Hiervoor werk je samen met onze Projectconsultants, Projectmanagers, mede Assistent Projectmanagers, medewerkers van de Studio en de Operationeel Manager.

Wat ga je doen?

  • Aanvragen/wensen klanten vertalen naar een passende offerte;
  • Het invoeren van offertes en verkooporders;
  • Ondersteuning Projectmanagers;
  • Inkoopfacturen en orderbevestigingen controleren, afstemmen en archiveren;
  • Verkoopfacturen maken en archiveren met bijbehorende documenten;
  • Het onderhouden van contacten met leveranciers en andere netwerkrelaties;
  • Het verrichten van alle voorkomende administratieve werkzaamheden;
  • Bestellen van producten en diensten;
  • Klachtenafhandeling;

We zijn op zoek naar iemand die gelukkig wordt in deze veelzijdige rol en daarin hopelijk een vaste aanwinst voor onze organisatie wordt.

Wie zijn wij?

Wij zijn ervan overtuigd dat bevlogen en optimaal (samen-)werken de sleutel is tot een succesvolle organisatie. Door identiteit en de behoeftes van mensen, teams en organisaties centraal te stellen creëren we ultieme werkomgevingen. Dit doen wij door middel van specialistische analyses en advies, het turnkey ontwerpen en bouwen van inspirerende werkomgevingen voor (top 500) organisaties en het begeleiden van de exploitatie.

Je kunt onze organisatie typeren als jong en dynamisch, met een sterke bedrijfscultuur. Er wordt bij ons hard gewerkt, veel gelachen en er heerst een echt teamgevoel. We werken vanuit ons clubhuis in Utrecht, een inspirerende werkomgeving die ons in onze behoeftes voorziet en ons heel veel werkplezier biedt.

Ben jij degene die we zoeken? Solliciteer!

Spreekt deze vacature jou aan en pas jij bij onze creatieve en commercieel ingestelde organisatie? Dan ontvangen we graag jouw motivatiebrief en CV en/of een link naar je portfolio. Dit mag je mailen naar Marieke Wenink, HR-Adviseur, marieke.wenink@rever.nl. Voor vragen over de functie kun je Marieke bellen op 030-2142255.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.