terug

Wat we verzamelen en waarom?

We verzamelen persoonsgegevens van prospects, klanten, leveranciers en bezoekers van onze website of als je bij ons langs komt. We gaan altijd vertrouwelijk met jouw gegevens en privacy om. De informatie wordt veilig opgeslagen en is alleen toegankelijk voor die mensen die erbij moeten.

Een of meerdere dingen kunnen we van je bijhouden:
  • Voor- en achternaam – om je netjes aan te spreken
  • Functie of rol in de organisatie – zodat we beter weten welke informatie, tips en evenementen voor jou relevant zijn
  • Bedrijfsnaam – wij doen zaken met contactpersonen van een bedrijf, vandaar dat we de bedrijfsnaam willen weten.
  • Telefoonnummer – om contact met je op te nemen. Het telefoonnummer van je werkgever is vaak voldoende voor ons. Wij zij een B2B gerelateerd bedrijf en contact zal vrijwel altijd zakelijk gerelateerd zijn.
  • E-mail adres – om jou via de mail op de hoogte te houden. Dit kan middels een nieuwsbrief, aankomende evenementen, kennismaken met ons als bedrijf of onze leveranciers.

Alle informatie verzamelen we alleen zodra jij deze bij ons kenbaar hebt gemaakt. We bewaren de gegevens niet langer dan nodig.

De volgende rechten heb je altijd:
  • Je hebt recht op inzage, rectificatie of het wissen van jouw persoonsgegevens
  • Je hebt het recht om bezwaar te maken over het gebruik van jouw persoonsgegevens
  • Je hebt het recht om toestemming van persoonsgegevens in te trekken. Bij ons bijvoorbeeld het uitschrijven voor de nieuwsbrief.
  • Je hebt het recht om te klagen bij de autoriteit persoonsgegevens
We maken gebruik van de volgende tools:
  • MOA – dit is ons zakelijk softwarepakket waar wij onze administratieve processen in vastleggen. Denk aan: boekhouding, CRM, HRM en projectmanagement.
  • Google analytics – dit is geactiveerd op onze website. Alle gegevens in Google Analytics zijn zoveel mogelijk geanonimiseerd en niet te herleiden naar individuen. Gegevens worden maximaal 26 maanden bewaard zodat we trends van de afgelopen 2 jaar kunnen vergelijken.
  • Google Tag Manager – dit is gebruikt op de website om zo ook Google Analytics te kunnen gebruiken
  • Mailchimp – om informatie te verstrekken, evenementen onder de aandacht te brengen en tips en trucs.

Wil je iets aanpassen of heb je een vraag?

Als je nog vragen hebt over de gegevens die Rever Interieurprojecten B.V. verzamelt, of hoe wij deze gebruiken, neem dan contact met ons op.

Dit kan via 030 – 214 22 55 of via info@rever.nl